Plussaahan sitä tuli ja reippaasti. + 1,2 kg. Kaikki kirjattu ylös ja Ticker-janakin peruutettu takaisinpäin. En tiedä mistä kehitin nuo viimeiset turvotukset. No, helpompi kai näistä lukemista on lähteä uudelleen alaspäin. Olen tänään yrittänyt kehitellä sopivaa uhmamieltä jotta saisin uutta voimaa. Oikeastaa tänään olen ollut paremmalla ja jaksavammalla päällä. Vaikka sotkinkin aamulla aikatauluja ja olin varsin poissaoleva saadakseni asiat järjestykseen.

Töiden jälkeen hyvän ystäväni kanssa salille ja sitten kaupungille ostoksille. Hajotin viikonloppuna ulkoilutakin vetoketjun. Harmitti, mutta koska takki oli niin suuri en enää ajatellutkaan korjata/korjauttaa sitä. Ostin tänään uuden ulkoilupuvun. Uusi tuttavuus Didriksons. Tosi hyvä malli mulle eli niillä oli paljon ns. unisexmalleja joissa hihat oli myös mulle riittävän pitkät. Ostin sellaisen nippanappa-koon. Eli takki sopii nyt hyvin ohuemman fleecen kanssa, 5 kg päästä on passeli muttei vielä kymmenkenkään kilon päästä ole liian suuri.  Siitä sitä kaivattua motivaatiota.

Olen taas varovaisen optimistinen tämänkin projektin suhteen... itsetutkiskelua jatkan, toivottavasti pääsen pikkuhiljaa jonkinlaiseen balansiin ja johtopäätökseen.

Kiitokset Louhelle tsemppauksesta, jotain konkreettista ja riittävän haasteellista tavoitetta alan kehittelemään : syyskuussa 2011 puolimaraton ? Kenties. Silloin se täällä paikkakunnalla juostaan. Ihan realististakin jos saan talvella kohotettu kuntoa hiihtämällä ja aloitettua maalis-huhtikuussa juoksuharjoittelun. Jos jalka ei kestä juoksemista sitten jotain muuta. Niin ja kyllä ne mun todelliset motivaatiovaatteet roikkuivat siellä urheiluliikkeen henkareissa; juoksutrikoot,-paidat ja - takit. Niitä siellä kaupassa piti päästä hypistelemään...

Nyt paremmin ja positiivisin mielin kohti joulua. Vajaa viisi viikkoa lomaan....