Selailin tänään  joitakin blogeja ja Varpu Treenaa-blogia lukiessani vastaan tuli listaus: 100 asiaa minusta. Ilmeisesti se oli jokin täällä netissä pyörivä kiertolista. Varpu oli ketjuttanut oman listansa Kukan listaan ja tämä taas Saaran blogiin. Ajatuksena tuo oli tämänhetkiseen mielentilaani sopiva, joten tässä oma listani:

 

  1. Olotilani on nyt erittäin hyvä ja rentoutunut
  2. Tein tänään tunnin salitreenin ja sen päälle 40 minsaa kävelyä
  3. En tiedä montaa asiaa joista kehoni nauttisi enemmän
  4. Muutaman toki tiedän ; )
  5. Olen sen ikäinen että ensi viikolla vaihdan tavalliset silmälasit moniteholaseihin
  6. Samalla loppuu tämän lasien otsalle nostaminen ja sieltä hapuileminen
  7. Ja toivottavasti myös silloin tällöin, aamuyöllä tulevat migreenikohtaukset
  8. Laiton tänään tikun ristiin (äänestin kirkollisvaaleissa)
  9. En olisi äänestänyt, ellei ennakkoäänestys olisi ollut läheisessä ostoskeskuksessa
  10. En eronnut kirkosta ns. homokeskustelun vuoksi
  11. Jos olisin KD:en jäsen, olisin eronnut puolueesta
  12. En ollut
  13. En eronnut kirkosta aikoinani naispappeuskysymyksenkään vuoksi
  14. Lähipiiriini kuuluu seksuaalisesta valtavirrasta poikkeavasti suuntautuneita ja naispappikin
  15. Olen taas sinkku
  16. En riipu enää epätyydyttävässä suhteessa jonka eteen kumpikaan ei ollut valmis tekemään töitä
  17. En ole asiasta kovinkaan pahoillani
  18. Tiedän että tunnemyrsky tulee vielä (todennäköisesti ennen joulua)
  19. Joskus raivostuttaa kun suhtaudun kriisitilanteisiin ensisijaisesti rationaalisesti
  20. Haluaisin aina välillä itkeä ja huutaa (ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa)
  21. Tiedän että se järkyttäisi lähipiiriini kuuluvia ihmisiä
  22. Olen kaikkiruokainen ja sekaruokainen
  23. Syön kaikkea (joskus jopa kaiken) minkä tunnistan mitä se on
  24. Paitsi maksalaatikkoa, kesäkeittoa ja tillilihaa
  25. En pidä erityisesti makeasta, en edes suklaasta
  26. Joskus tunnen himoa lakritsaan
  27. Ja kylmäsavustettuun graaviloheen
  28. Olen enemmän rock kuin pop
  29. Mieluummin Bruce Springsteen (jonka olen nähnyt 3 kertaa) kuin Sting
  30. Mieluummin blues kuin jazz
  31. Olen kuitenkin epämusikaalinen
  32. Mutta olen seurustellut ja asunut rumpalin kanssa melkein kuusi vuotta (kai silläkin on merkitystä)
  33. Tämä viimeisin lauloi vain karaokea (hyvin kylläkin)
  34. Kirjahahmoista olen ehdottomasti Kinsey Millhone
  35. Moni ei varmaankaan tiedä kuka hän on
  36. Minulla on kaikki aakkosdekkarit
  37. Osa sekä alkuperäiskielellä englanniksi, että suomennettuina
  38. Olisi ihana lähteä aamulenkille Cabana Boulevardille, kuten Kinsey 
  39. Mutta en koe samanlaista himoa Quarter Pounderin kuin Kinsey
  40. Enkä halua leikata hiuksiani itse kynsisaksilla, kuten Kinsey
  41. Siksi käyn noin viiden viikon välein kampaajalla
  42. Käydessäni varaan aina seuraavan ajan
  43. Muutoin unohdan
  44. Olen viimeksi käyttänyt hametta/mekkoa kummipojan ristiäisissä kutakuinkin 17 v. sitten
  45. Edellinen on totta
  46. En tiedä sellaista tilaisuutta jota varten pukeutuisin hameeseen/mekkoon  
  47. Lähipiiriini kuuluvat ihmiset eivät edes oleta tai odota sitä
  48. Jos ensi kesänä on jokinlaiset perhejuhlat, voisin yllättää
  49. Puin toiselle kummipojalle kastemekon vajaa kaksikymmentä vuotta sitten
  50. Silitin hänelle paidan viime keväänä hänen lakkiaisaamuna
  51. Se oli minulle tärkeä ja tunteellinen juttu, tietyllä tavalla ympyrä sulkeutui
  52. Olen puoliorpo, isätön sylilapsesta saakka
  53. Näin isäinpäivän lähellä se tuntuu haikealta
  54. Epäonnistunkohan sen vuoksi miessuhteissani
  55. En sekoile miehiin (en entisiin, enkä uusin) ennen ensi kesää
  56. Lupaan sen
  57. Osaan uppoutua kiinnostavaan asiaan niin että en kuule enkä näe mitään muuta
  58. Arvatkaa raivostuttaako se joita kuita
  59. Olen ehdoton, mutta en läheskään niin ehdoton kuin sisareni
  60. Olen lähes neljäkymmentä vuotta kokenut ”vähemmyyttä ja huonommuutta” sisareni rinnalla, nyt olemme kutakuinkin tasapäisiä
  61. Olen aika taitava luovimaan asioita hänen kanssaan
  62. En jaksa visioida 20 vuoden päähän (kuten työterveyshoitaja kehotti)
  63. Muutoin kun että toivottavasti olen terve ja eläkkeellä (eikä eläkeikä enää nouse)
  64. Ja vietän osan vuodesta ulkomailla
  65. Enkä vanhene yksin
  66. Ja olen hyvänolonpainoinen
  67. Nuoruudessa olin aktiiviurheilija
  68. Juoksin ja hiihdin
  69. Olin hyvä, en huippuhyvä
  70. Olen enemmän yksilö- kuin joukkueurheilija
  71. Ja liikun  mieluummin yksin kuin ryhmässä
  72. Mieluummin spinning, bodypump ja kahvakuula kuin Zumba
  73. Paljastin että liikun kuitenkin ryhmässä
  74. Paljastan senkin että kokeilin eilen illalla muutamaa joogaharjoituksia
  75. Voin vakuuttaa ettei se ollut mitään kaunista katseltavaa
  76. Kroppani on ollut tosi kankea ja jäykkä viime keväästä saakka
  77. Se ihan oikeasti kaipaisi venyttelyä ja joogaa
  78. Vähintään kerran viikossa meinaan hermostua tähän jalkavammaan
  79. Vaikka olen entinen juniorikilpahiihtäjä en ole hiihtänyt viimeisen 20 vuoden aikana kuin korkeintaan 20 kertaa
  80. Tulevana talvena aion hiihtää ainakin 20 kertaa
  81. Menen tällä viikolla katsomaan yhden ystäväni luokse löytyisikö hänen varastosta minulle sopivia suksia (entinen hiihtäjä hänkin ja autotallissa lukuisia pareja)
  82. Alan tulla riippuvaiseksi liikunnasta
  83. Se on hyvä juttu
  84. Olen myös riippuvainen kahvista
  85. Se ei ole niin hyvä juttu
  86. Nettiriippuvuutta rajoitan sillä että lomat on nettivapaata aikaa
  87. Teen liian vaikeita salasanoja, lähes päivittäin naputtelen jonkun niistä väärin
  88. Hankalimman vaihdan huomenna
  89. Ja sitä paitsi, unohdan yleensä salasanat yli kolme päivää kestävällä lomalla
  90. Onneksi Helpparissa ymmärretään 
  91. Olin ennen aamuihminen
  92. Olen nykyään sekä aamu- että iltaihminen
  93. Tämän voi tulkita niin, että tiedän mitä unettomuus
  94. Nukun yleensä n. 6 tuntia yössä
  95.  Nukun alasti, viileässä ja usein ikkuna auki
  96.   Mun varpaita on alkanut paleltaa yöllä
  97. Olen kaksi talvea käyttänyt töissä AntiStress-polvisukkia
  98. Ne ovat: Very sexy
  99.   Liittyköhän nää jutut ikääntymiseen
  100.  Tämän listan tekeminen oli mukavaa

Todellakin,  tän listan tekeminen oli hauskaa. Yksi asia polveili sujuvasti toiseen, hankalinta oli keksiä mistä aloittaa...